De senaste dagarna

Som ni säkert har märkt har jag inte bloggat de senaste dagarna, och det beror nog på att jag gjort rätt mycket. Så tänkte sammanfatta lite kort;)
 
Onsdag:
I onsdags var jag med Alice, Yasmine och Terese. Vi skulle egentligen åkt och badat men det började åska så vi satt hemma och pratade istället. På eftermiddagen gick jag och tog livmoderhalscancersprutan och efter det bestämde vi oss för att åka och bada ändå! Haha det var bara vi på hela stranden:)
 
Torsdag:
I torsdags åkte jag in till stan med Terese och Alice. Vi gick till Götgatan och gick i lite affärer och fikade på wayne´s coffee, myyys<3 Älskar typ alla ställen som inte är Drottninggatan, det är ju alltid så j**vla mycket folk där;)
 
Fredag:
I fredags åkte jag in till stan med Yasmine och Terese. Det var tänkt att vi skulle gå på "We are Sthlm" men det slutade med att vi gick där i en halvtimme och sen gick vi och shoppade och tittade i affärer. Vi orkade inte heller stanna till konserterna på kvällen så vi åkte hem vid halv sju.
 
Lördag:
Igår åkte jag till Jakan med mamma och vi shoppade lite:)
På kvällen gick vi på kräftskiva hos Vilma och hennes familj, det gör vi varje år:) Jag är inte jätteförtjust i kräftor, men jag fick faktiskt i mig 2 till slut ;)
 
Tänkte visa allt jag köpt i ett separat inlägg, annars blir det så mycket bilder. Men vet inte om jag ska göra ett videoinlägg eller ett vanligt, vad tycker ni?
Jaja, här är lite bilder från dagarna, puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0