Design

Så, vad tycker ni om den nya designen? Har suttit med den i typ 2 timmar nu. Kommer ju inte ihåg hur man gör eftersom det var så länge sen. Headern är svårast, den är fortfarande inte exakt som jag vill ha den, men PALLAR verkligen inte fixa mer nu!
 
Igår åkte jag in till stan med Terese, Ewy och Amanda. Köpte inget till mig själv, men en deo till Terese, haha! Vadå? Hon behövde den och hade inga pengar;)
Vad gäller bloggningen så är det ju fortfarande sommarlov, vilket kan betyda att jag inte skriver så mycket, men när skolan och vardagsrutinerna drar igång igen blir det nog bättre! Längtar faktiskt lite, asså INTE till skolan, men att ha rutiner och något att göra varje dag:)
Jaja ha det braaa, och håll utkik efter semester-inlägg!! De kommer, jag lovar;) Puzzz
Lite osöta tråkbilder på mig själv
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0