I'm back bitches!

Thats right, jag är tillbaka! Så nu får ni stå ut med mig igen ;)
 
Jag är sjuk idag och har inget vettigt för mig så jag tänkte att jag kan väl lika gärna skriva något här :P
Jag har väll inte gjort så mycket idag, läst lite, kollat på någon random film på TV (hette typ ung kärlek i florens eller något, asdålig), och varit på youtube.  Jag tröttnar seriöst ALDRIG på youtube, finns hur mycket roligt och intressant som hälst där. Bland annat mitt favorit recept på milkshake kommer därifrån. jag hittade det för ca två år sedan och jag har aldrig hittat något bättre  ^^  
 
Det man behöver för att göra milkshaken  är: Ett stort glas, vaniljglass, mjölk (jag använder arlas blåa), kaffe/varm choklad och hackad choklad.
 
Fyll glaset till hälften med glassen och häll på kaffet/chokladen och blanda tills glassen har smällt. Häll på mjölk tills glaset är fullt. Strössla över den hackade chokladen och njut!
 
 
// Sara
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Lät riktigt gott! Det ska jag testa nån gång! :)

2013-08-27 @ 16:21:59
URL: http://babustylee.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0