Hola bloggen!

Efter typ 100 års uppehåll är jag nu halvt tillbaka! Ska göra ett längre inlägg nån dag om hur det var i England och Bohuslän och så, men pallar inte nu. Har tänk göra en så kallad "haul video" med vad jag köpt i London och brighton men har inte pallat det heller. Vi får se hur det blir. Men ni kommer allafall få se outfit bilder där jag förmodligen kommer använda kläderna;)

Just nu sitter jag och gör fotad och målar naglarna. Kände jag behövde en liten skönhetskick, haha. Imorgon kanske jag åker in till stan med Terese, vi får se, men håll utkik mannar! För nu tänker jag blogga, ska försöka göra lite fler inspirationsvideobloggar också:) Pözz
PS: ska även fixa designen

https://cdn1.cdnme.se/3906435/7-3/pic_52053247e087c3203b4a06d4.jpg">https://cdn3.cdnme.se/3906435/7-3/pic_52053247e087c3203b4a06d4.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0