Fjällbacka, Bohuslän 2013

Jag hann ju med en till semester i sommar också, nämligen i Bohuslän :)
Jag, min famil och mina kusiner med familj åker alltid på semester varje år, förra året var det Paris och det här året blev det att hyra en stuga på västkusten. Stugan låg i Fjällbacka, vilket det inte var tänkt från början med det blev så pga. en dubbelbokning i stugan vi egentligen skulle bo i. Men detta blev nästan bättre tror jag.
Vi åkte först till Göteborg i två dar för att gå på Liseberg och så för att mammas syster var tvungen att jobba till på lördagen men sen bar det av mot stugan.
 
Det var verkligen jättefint där och vi bodde högs upp på en kulle med underbar utsikt över havet :)
Vi gjorde utflykter till bla. Nordens ark, Lysekil, Smögen och såklart badade vi mycket. Det fanns en jättefin badplats ungefär 600 meter från huset som hette badholmen med hopptorn. Det var även inga maneter där, så det var bra.
Här kommer bilder, lägger upp en video på videofyme också sen;)
 
I bilen påväg till Göteborg!
 
Utsikten från vår trädgård :)
 
Mina kusiner underbart söta hund Coco chanel "Nellie"
 
Utsikt från utsiktberget
 
Jag som chilllar ;)
 
Jag med kusin och brorsa
 
Haha en kväll när min mage var uppblåst (visst ser jag ut som en väntande mamma)
 
Lilla Nellie sover i mitt knä <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
De du

👍 Nice

2013-08-14 @ 15:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0