Bara några timmar kvar!

Ja, nu är det ju bara några timmar kvar till julafton, en av de underbaraste dagarna på året tycker jag. Eftersom man får jättegod mat och både får och får ge bort presenter. Sen är det ju asmysigt också! Idag var jag lite med Vilma,vi kokade knäck (som kokade över, flera gånger xD) och klädde vår julgran. Det var kul. Sen vid halv fyra kom mormor och vi drack lite glögg och nu ikväll kollade vi på Svensson Svensson, älskar den, såå rolig! :D
 
Hoppas verkligen att morgondagen blir lika bra som jag förväntat mig. Ha en underbar julafton så ses vi nog inte förrän på juldagen //Stina
 
Vår gulliga lilla tomte utan ögon xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0