Julklappar!

Ja här är några av mina julklappar:)
 
1. Såklart stod den högst upp på min önskelista, Avril Lavigne forbidden rose, den luktar otroligt gott! Ni hittar den HÄR!
2. Avril Lavigne wild rose deo, den luktar också jättegott! Den passar med den lila parfymen eftersom de är tvillingparfymer:) Ni hittar den HÄR!
3. Asfina lysande blommor som jag satt runt mitt fönster, mysigt! Vet tyvärr inte var man kan få tag på dem, eftersom de är köpta på Gotland
4. Tiger of Sweden jeans, skitsnygga och passar både till fest och vardags. Ni hittar dem HÄR!
5. Pyjamas som både är varm och snygg:) Den är från Kappahl
6. Jättesöta neccesärer från mormor, vet dock inte var hon köpt dem, det är en stor och en liten
7. Ett ursnyggt halsband från en liten affär på Gotland, det står luft, jord, eld och vatten på det
8. Pengar i kuvert
9. Söta och sköna sockor
10. Ett svärd som min älskade lillebror har gjort i slöjden
Jag fick lite andra grejer också, men orkade inte lägga upp allt. Är iallafall supernöjd med mina saker, hoppas ni också fått vad ni önskat.
 
Outfit på julafton
Tröja: GinaTricot
Linne: GinaTricot
Kjol: Vet inte, min favorit allafall
Leggings: Axsara
Sockor: Julklapp
 
Ha det gött//Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0