Julklappar

 
Nu har jag fixat klart alla julklappar. Åkte och handlade det sista med mamma idag, köpte lite till mina söta kaniner, Tusse och Tinsi också, de fick lite godis mm. Passade på att köpa en bodybutter till mig själv också (den luktar supergott!) Imorgon ska vi julstäda och plocka fram allt julpynt och på lördag klä granen (lite sent haha:D)
Men det är skitmysigt med alla julkort man får från alla, särskilt när de skriver lite mer än God jul och Gott nytt år. Jaja, nu ska jag se sista avsnittet av Morden i Sandhamn, ha det supergött //Stina<3
 


Kommentarer
Vilma

Sounds mysigt LOL

2012-12-21 @ 11:06:16
URL: http://mamandavilma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0