Minijul med släkten

Idag var jag på minijul med min farmor, faster och kusiner. Det var jättemysigt. Vi åt god mat och delade ut julklappar. Jag fick superfina!!! Jag fick det jag önskat mig mest, ett jordgubbspaket från bodyshop. Jag älskar det, det luktar såå gott! Sen fick jag presentkort på JC, vilket verkligen behövde, eftersom jag behöver nya jeans:)
Sedan fick jag en urgullig istappsängel som jag ska hänga i mitt fönster. Fick lite mer grejer också men har inte orkat ta kort på allt. Men lovar att ta kort på mina julklappar som jag får på julafton:) Men nu ska jag ta och julpynta hela huset med tomtar, änglar, kyrkor mm. Ha det asgött! //Stina

 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0