New in!

Haha lika mainsteam rubrik som alla andra men whatever. Detta köpte jag med Ewy igår:
 
En långärmad, svartspräcklig tröja från Monki, sitter perfekt och är jätteskön
En svart jeansjacka från Bik Bok, längtar till våren nu!
Fake töjning från Gina
Ögonbrynspenna och ögonskuggepensel från H&M
Hade tänkt köpa en tröja från Hollister också (även om jag inte gillar dem) eftersom den låg på ett rea bord och "bara" kostade 139:-. Men när jag kom till kassan så sa expiditen att den kostade 229:- så då köpte jag den inte. Man kan ju önska att de har lite ordning i sina butiker, åååh blir så trött!
Jaja ha det gött //Stina<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0