Freedag

Var och klippte mig och fixade PRAO plats hos min frisör och åkte till Stan med mamma idag, man kan väl smått kalla det "shop til you drop" haha, tror vi fick med oss 11 påsar hem... Men orkar inte fota allt. Vi köpte bl.a. handdukar till badrummet, nya Apple hörlurar till mig, örhängen och nitar, svinborste till mig, lite roliga saker på lagerhouse, puder, tofsar, hårprodeukter mm. på H&M, kajal och hudkräm på Yves Yocher osv. Hade jag varit ni hade jag slutat läsa nu haha... Nejmen har haft en skön dag:)
 
Fick också hem mina converse jag beställt från Ellos:) Men kommer nog inte använda dem förrän snön smält (vilket aldrig kommer hända känns det som...) jaja puss på er så hörs vi imorrn. Tänkte även visa er det jag köpte i Täby då:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0