Halloj

Idag kännde jag mig bättre, så gick upp, tog en halstablett och drog till stan med Alice, Sara, Yasmine och Terese.
Vi kikade lite i affärer och Alice köpte en skitfin klänning på salt!
Åkte hem vid sex och hade lite ont i huvudet men känns bättre nu:)
Imorgon ska jag nog inte göra så mycket, ut och gå med Sara tror jag.
Har tänkt väldigt länge på att göra videobloggar, bara för skojjs skull. Men måste bara ha tiden:)
Hehe Sara och jag försökte ju ett tag (kommer ni ihåg?)
Jaja anyway, ha en bra lördag, puss;)
 
Dagens outfit, hehe gillar tröjan;)


Kommentarer
Anonym

Vart är tröjan köpt?

Svar: New yorker, men det var ungefär ett år sen så tror inte den finns kvar
Stina

2013-04-21 @ 18:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0