Heej

Kom hem för ca 30 min sen.
Idag fyllde Ewy år!!!
Haha hon blev äggad stackarn, det var även 3 andra som fyllde år idag så hela skolan luktade ägg haha:)
Efter skolan gick jag och tog livmoderhalscancer sprutan. Det gick bra, är inte den som svimmar av sprutor.
Sen gick jag till Sara en stund för orkade inte gå hem innan jag skulle åka till gitarren.
När jag varit på gitarren åkte jag med Ewy till stan för att ha födelsedagsmiddag med Ewy. Ima kom också sen.
Vi åt på subway och snackade, vid nio tog vi tåget hem.
En kort sammanfattning av dagen, hur har er dag varit?
Jaja, ha det bra!
PÖZZZZ
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0