Idag

Det blev inte riktigt som  jag tänkt idag. På morgonen messade Alice och undrade om vi alla skulle ha picknick, men sen så ville hon vara hemma med sin mamma som opererat sig istället, så det slutade med att jag, Sara, Maja, Terese och Ewy hade "picknick" på hennes tomt med nutella, chips, muffins och tranbärsjuice... Men vi hade det supernice allafall:) Vid fem åkte jag, Maja och Ewy in till stan och gick runt lite på Åhléns, för alla andra affärer hade stängt:( Nu så ska jag bara ta det lungt, det är ju skola imorrn. Fick hem ett paket från Fleur de santé också, visar det i ett inlägg imorrn, puss
Jag i färgade dreads och handduk på huvudet;)
Sara och Terese som försöker göra flygplanet (tycker ni att de lyckas? xD)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0