Igårkväll

Vid sju tiden igår ringde Ewy mig och undrade om vi kunde hitta på något.
Så vi bestämde att jag, Ewy, Alice, Sara, Terese och Yasmine skulle gå ner till Gröna udden och typ tända en brasa och ha mys.
Men det gick inte så bra haha vi fick inte fart på elden utan den slocknade hela tiden.
Så det slutade med att vi alla låg i en gunga och sjöng "Boyfriend" så vi väckte alla grannar
Nejmen det var roligt allafall:)
Nu ska jag väl gå och fixa mig snart, ska på förhandsvisning av "Varm bodies" med mamma ikväll.
Juste har ju glömt att säga att jag har studiedag idag, jippie!!
Jaja ha en bra dag pözz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0