Freedag

Idag var typ halva klassen borta också haha. Vi började med två språklektioner och sen NO där vi skrev en uppsats om vår katapult. Haha skrev typ samma sak tre gånger och fick kramp i handen för att jag skrev 2,5 sidor... Sen hade vi lunch och jag, Alice och Yasmine satt och flummade om bröd i matsalen, höll på att garva ihjäl mig haha:D Alla i hela matsalen glodde på oss, men vi hade så roligt att vi knappt märkte det:D Sen hade vi matteprov sista lektionen, det gick faktiskt bra, det var på Algebra (vilket jag är ganska säker i) så det kändes bra iallafall:) Sen skulle vi egentligen repat, men det var stängt där vi brukar repa så vi gick till musiksalen på skolan och fick låna den. Men Sara var inte med så vi hade inte riktigt lust att öva... Idag ska jag till Stinsen med mamma och köpa jeans (ni kanske får bilder när jag kommer hem). Sen blir det nog bara myskväll med chips och dipp:) Ha en mysig fredag allihopa!:D //Stina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0