Heej

Detta kommer nog bli världens tråkigate inlägg men men... Har inte gjort något i helgen, därav ingen uppdatering. I fredags var jag ju i Stinsen med mamma och igår var jag bara hemma typ. Jag kollade film typ hela dan (bla. LOL och Pretty little liars) så sjukt bra! Sen var jag på promenad med mamma och vi köpte lite godis och sånt till kvällen, och myste framför Melodifestivalen. Tycker det var sjukt dåligt i år, typ en låt jag gillade lite (Yohios), haha han ser ju ut som han gör;) Sen idag har jag bara legat i soffan och varit sjuk typ. Visste att jag skulle få det jag också:( Så har bara varit med min lillebror, som också är sjuk... Så jag blir hemma från skolan imorrn. Tänkte passa på att göra lite collage då mm. Hoppas ni mår bättre än jag puss //Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0