Hejdå... :'(

Nu lär väl Stina skjuta mig eftersom jag inte sagt detta men det få jag ta då... Som ni har märkt så skriver jag aldrig här längre och det finns det vissa anledningat till. bland annat att jag inte vill skriva om vad jag verkligen tycker och att om man inte gör det så känns det bara fake. Dessutom så har jag inte tid just nu.

Det är så mycket som händer runt om mig hela tiden och jag är ju inte riktigt på topp just nu och det blir lite för mycket att hålla reda på och ta in så det får gå ut över bloggen. Jag är ledsen över att det blir såhär men det är den enda lösningen nu..

Det kanske blir lite gästinlägg eller så om jag känner för det senare eller så, man vet ju aldrig...

Så nu läser ni Stinas egna blogg, önska henne lycka till med den och ha det gött så ses vi kanske senare, puss!

// Sara, föredetta bloggare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0