Our day

Det har varit en väldigt skön dag idag. När vi gick till idrotten (vi skulle åka skridskor) så gick vi och lyssnade på Tröjan du hatar och Äckligt. Man fick upp så mycket minnen i huvudet, vi nördade dem hela tiden för exakt ett år sedan. Det känns som igår! Sen stannade vi lite efter idrotten och åkte lite skridskor, men gick hem ganska snabbt eftersom det var iskallt. Så jag och Sara gick hem till mig och drack varm choklad med grädde (in love!). Sen har vi suttit under varsin filt och kollat på en gammal Bratz film jag hittade haha... Sen ägnade vi resten av kvällen åt att titta på Björn Gustafsson på Youtube och bomba facebook med uppdateringar bara vi förstår haha. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, pözz //Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0