Sorry...

Bloggade inte igår. Men jag hade inget att blogga om, satt typ inne och tittade på film hela dan för jag var täppt i näsan och skittrött. På kvällen gick vi på spontanmiddag hos Vilma och hennes famlj. Vi beställde hem asiatiskt, det var supergott, åt tills jag var så mätt att det kändes som om jag skulle spricka haha. Sen sov Ola där, så mamma och jag gick hem och tittade på "Stekta gröna tomater". Rekomenderar den verkligen, den är både skitrolig och sorglig. Ena sekunden satt man och asskattade och nästa nästan grät man.
 
Idag är jag ensam hemma, eftersom pappa är i Sälen och Ola och mamma är och åker skridskor på mälaren. Följde inte med för är fortfarande inte riktigt pigg (skönt att det snart är sportlov). Så idag har jag gjort klart vår NO-uppgift och suttit vid pianot i en timme (lite vid gitarren också), Nu sitter jag och lyssnar på musik (Nirvana b.la). Haha musikfreak, nejdå...
Nu ska jag nog kolla Ellos.se, har hittat ett par superfina kuddar där, och senare kanske titta på något avsnitt av "Pretty little liars"
Ha en bra söndag//Stina
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0