Sportlooov!

Äntligen! Sitter hos farmor nu, kom hit för ca en timme sen:) Imorrn ska vi nog till simhallen och kanske shoppa lite, jag har ju med mitt presentkort. Jag tror ni vet vad jag ska köpa...hehe. På söndag ska vi åka skidor (wihoo) har längtat. Sen blir det bara chill vecka. Har inte så mycket inplanerat. Ska typ shoppa lite och tågluffa med Sara. Haha inte TÅGLUFFA utan bara åka runt på random tåg och tunnelbanor i Stockholm;) Sen ska jag sova hos Vilma också. Ha det bra //Stina
PS: Kommer inte kunna ladda upp bilder för att bloggappen suger...:( men ska försöka uppdatera:) puzzz



Kommentarer
Sandra

Åh, vi får sportlov vecka 10! Ser verkligen fram emot det :)

Fin blogg förresten!

Svar: Tack!
Stina & Sara!

2013-02-24 @ 16:17:46
URL: http://ilikeyourshoulder.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0