Tisdag, onsdag, torsdag

Förlåt för att jag inte bloggat, men har inte haft en lugn stund sen i måndags... Så här får ni en slags "resumé" på de senaste dagarna, haha.
TISDAG: Jag och Sara drog till outletten, kollade i affärer och så. Haha det var skitkul. Ett par vita byxor från Whyred fick följa med mig hem.
Vid fem drog vi till stan och träffade Ewy och gick på Beyond retro bla. Hon var lite forever alone och ville ha sällskap:)
ONSDAG: Jag och Sara åkte till stan och hon köpte en skjorta på Beyond retro, sen gick vi runt i massa affärer och hade skojj:D. Jag hittade en superfin jacka, måste ha den till våren! :D Jag köpte också lite presenter till mamma, eftersom hon fyller år på lördag:)
Vi gick bla. till 1D world som precis öppnat, och herregud, snart har väl One direction erövrat hela världen...
På kvällen drog jag till Vilma och sov där:)
Vi såg en halvkonstig skräckfilm på 11:an och sen gick vi och la oss vid 12?
Självklart signade jag wallen (för er som inte förstår min svengelska, skrev mitt namn på väggen).
TORSDAG: Idag har jag bara varit med VIlma, vi har gjort film bla.
Hon gick hem för ca. en timme sen.
Så man kan verkligen säga att jag haft väldigt bra dagar:)
Puss på er, så hörs vi:)
PS: Trailern till filmen vi såg...
 
 
 

 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0