Bilder!

Ja nu har jag orkat ta kort på det jag köpte. Bilderna är inte jättebra, men man ser vad de föreställer:)
Jag köpte som sagt en väska och ett par inomhusskor till tennisen. Tur att det fortfarande är rea, haha xD
Sen har min mobil gått sönder också! Är så jävla sur! Eller den går ju att använda, men knappen som man stänger av och släcker skärmen med har fastnat! Fattar inte hur det gick till men det är sjukt irriterande allafall! Man kan ju inte ha den i fickan om skärmen är på:(:( och det värsta är att jag knappt haft den ett halvår, men har ju garanti så ska nog åka och fixa det imorrn, men orkar inte! Jaja ha det bra:D hppas era mobiler är bättre än min //Stina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0