Buenas noches...

Skulle egentligen vara på dansen nu, men orkade inte (har jätteont i huvudet) och mamma tyckte det var bättre att jag vilade så att jag kan vara med på provet imorrn. Det var en sepciell dag i skolan idag, halva klassen låg hemma och var sjuka (stackarna). Haha det var ganska många i skolan första lektionen men jättemånga gick hem för att de hade feber mm. så dagen slutade med att vi var 12 av 21 i klassen, haha. Min lillebror är också sjuk så jag kommer nog också bli det snart...inte kul. Nu ska jag nog sova lite, eller iallafall ta det väääldigt lugnt, puss //Stina
 
PS: Brist på bilder så lägger upp en på YOHIO, han är tydligen jättestor i Japan och ska va med i melodifestivalen. Tycker han är jättesöt, men ser ut som en tjej haha. Lyssna på en av hans låtar HÄR! 
 


Kommentarer
Sarah


Hej jag har ett samarbete med beccadesign och får nu ha min första tävling där priset är ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla. Skulle bli jätteglad då :) kram


Http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

2013-01-31 @ 18:32:24
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0