En liten förklaring..

Ja, som ni antagligen har märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det finns en anlednng till dete. Det har hänt saker i mitt liv som jag inte vill skriva på bloggen av olika anledningar och jag hoppas att ni fförstår det. För ni skulle väl inte kasta ut alla era hemligeter och känslor på en blogg hur som hälst? 
 
Annars har jag inte gjort så mycket, mest det vanliga och sen var Josefin här i helgen (  är hennes blogg) och då var vi inne i stan och shoppade. Jag köppte en hoodie och ett inne, ni kanske får bilder på det sen om jag orkar ;) 
Sen i tisdags var jag på cybertown med scouterna, det var riktigtkul fast jag kom sist andra omgånge. Fast jag blev så sjukt argeftersom det var en persom som satt och gömde sig någonstans och skjöt mig typ 534865313547653186 gånger i rad. Trodde seriöst att jag skulle sparka sönder väggen xD 
 
 
jaja, puss på er så hörs vi senare :* // Saaaaraaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0