Fan för onsdagar...

Gud vad jag hatar onsdagar! De skulle säkert vara jätteroliga om man inte var så trött. Vi äter liksom lunch 10.30 och slutar 16.00 (och ingen rast därimellan). Så när jag kommer till pianon 16.20 är jag helt död och spelar fel och blandar ihop noterna. Min lärare måste hata mig vid det här laget... Sen äter jag bara sallad innan tennisen och sen går jag hem och bara sitter. Jag har tillexsempel bara suttit i soffan och glott de senaste två timmarna... Sen håller jag nog på och bli förskyld också, har snorat hela dan idag. Jaja nu ska jag gå och passa min liillebror, eftersom mamma och pappa är på teater. Have a good night everybody! //Stina
PS: Tycker ni jag ska lägga upp en video på när jag spelar piano? Har gjort några stycken men aldrig lagt upp dem...Haha vet inte om jag vågar...


Kommentarer
Alice

Jaaaa!!!

Svar: Okej! Ska kanske lägga upp då om fler vill :D
Stina & Sara!

2013-01-23 @ 21:29:31
URL: http://aalicecarlsson.blogg.se
Yasmine

Jaaaaa jaaaa å jaaaa<3

Svar: Haha! Kan fixa till helgen om jag orkar:)
Stina & Sara!

2013-01-23 @ 22:23:22
Alice

Bra

2013-01-24 @ 17:03:11
URL: http://aalicecarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0