Förlåt..

Förlåt för dem usla uppdateringarna.. Jag har varit på sveriges fraamsida nu efter jul så jag har inte kunnat använda datorn och blogg.se funkar inte på mobilen :(  Jag kom hem igår kväll, det första jag gjorde var att sätta på datorn och kolla facebook (lite beroende bara..).
Nu ska jag snart på bio med Stina (vi ska se twilight, typ 100 år efter bara..) och sen kanske vi åker till kista imorron, får se hur det blir..
 
Pözz på er, glöm inte att tvätta er bakom öronen ooch spela dragspel (samtidigt)!
                                                                                                                                      // Sara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0