Frågestund Sara

Här kommer några frågor:)

1.Vad heter du? Sara
2. Hur gammal är du? 14 år
3. Vart bor du? I mitt hus
4. Hårfärg? Vet inte, brun, grön, orange, blond. Det varierar
5. Ögonfärg? Grön
6. Hur lång är du? 164
7. Bästa vänner? Stina, Josefin, Ellinor
8.Kär? Ja
9. Singel eller upptagen? Singel tyvärr
10. Är du oskuld? Jaaa
11.Föredrar du svenska eller utländska killar? Inget, jag gillar marsianer
12.Ser du fram emot någonting just nu? Jaaa, sportlovet
13.Vad hade du för betyg förra terminen? Hade inte betyg förra terminen
14.Vad är det bästa du fått på ett prov? C
15.Vilket ämne var det? Matte och NO
16.Har du fått ig på ett prov? Nopp
17. Vad har du för mobil? Samsung galaxy ace
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skrika och dansa
19. Favoritland? SVERIGE FÖR FAAN!
20. Favoritfärg? Svart, grön
21.Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 2012
22.Vilken va den värsta tiden då? 2012
23. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik
24.Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina bästa vänner
25. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag skiter i vad andra tycker
26. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag har svårt att se gränser
27. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan. Pappa
28. En person du älskar. Mig själv
29.En person du hatar? Justin Bieber, så jävla självisk
30. Saknar du någon just nu? Jaaa
31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte..
32. Beroende av något? Musik!!
33. Ditt livs största misstag? Personligt
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Hmm, tomten
35. Har du några tatueringar? Nej inte än, men jag vill. Och sen har jag ristat in en sak med nål
36. Piercingar? Nej men vill göra labret
37. Vem är mest lik dig? Vet inte, jag har ingen aning..
38. Har du någon förebild? Nopp
39. Vad ska du göra idag? Sova
40. Vad är det värsta du vet? Att vara stressad
41. Vad är det bästa du vet? Att vara med mina vänner
42. Vad åt du senast? Tacos
43. Vad vill du ha just nu? Lugn och ro
44. Vad köpte du senast? Biobiljett till "Argo"
45. Vem är din favorit kändis? Avril Lavigne
46. Favoritmusikgenre? Rock/punk
47. Tränar du? Jaaa
48. När går du och lägger dig? Olika varje dag
49. Vad är klockan nu? 20.45
50. Är du nöjd med ditt liv? Nej inte just nu





Kommentarer
Alice

Haha jag dör!!!😂😂😂

2013-01-08 @ 20:53:19
URL: http://aalicecarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0