Frågestund Stina

Här kommer några frågor:)

1.Vad heter du? Stina
2. Hur gammal är du? 14 år 7 månader och 8 dagar
3. Vart bor du? I en förort utanför Stockholm
4. Hårfärg? Blont med brunt underhår
5. Ögonfärg? Grön/grå/ blå
6. Hur lång är du? 172 cm
7. Bästa vänner? Sara, Vilma, Ewy
8.Kär? Lite kanske...
9. Singel eller upptagen? Singel!
10. Är du oskuld? Japp
11.Föredrar du svenska eller utländska killar? Både och, men alla killar jag gillat har varit utländska
12.Ser du fram emot någonting just nu? Ja! Sommaren när jag ska till Brighton!
13.Vad hade du för betyg förra terminen? Ett A, två B, tre D och resten C
14.Vad är det bästa du fått på ett prov? A bitches
15.Vilket ämne var det? Matte bl.a.
16.Har du fått ig på ett prov? Nopp
17. Vad har du för mobil? iPhone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa jorden runt
19. Favoritland? Grekland tror jag
20. Favoritfärg? Svart! röd, mörklila rosa, militärgrön, vinröd mm.
21.Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 6:an
22.Vilken va den värsta tiden då? Höstlovet fram till nu
23. Vad gör du när du mår dåligt? Ligger i min säng och lyssnar på musik
24.Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Sara
25. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon
26. Vad gillar du minst med dig själv? Vet inte, finns mycket...
27. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan. Sara
28. En person du älskar. Min lillebror
29.En person du hatar. Ingen, men jag ogillar många
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte
32. Beroende av något? Frukt
33. Ditt livs största misstag? En grej jag gjorde i höstas, men vet fortfarande inte vad det är
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min familj, går inte att välja
35. Har du några tatueringar? Nej, men snart...
36. Piercingar? Tre i öronen
37. Vem är mest lik dig? Min pappa, faktiskt
38. Har du någon förebild? Avril Lavigne!
39. Vad ska du göra idag? Duscha, sova, äta
40. Vad är det värsta du vet? Långsura människor
41. Vad är det bästa du vet? Roliga personer
42. Vad åt du senast? Middag
43. Vad vill du ha just nu? Mango
44. Vad köpte du senast? Godis på Ö&B
45. Vem är din favorit kändis? Avril Lavigne!
46. Favoritmusikgenre? Rock, punk, hiphop och snäll hårdrock
47. Tränar du? Yes box
48. När går du och lägger dig? Liv och helger 12-01 vardagar ca 11
49. Vad är klockan nu? 20.30
50. Är du nöjd med ditt liv? Oftast






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0