Håltimme, håltimme och mer håltimme

Haha ja, som ni förstår på rubriken så har jag håltimme... Sitter hemma nu och äter godis, haha. Börjar om 50 min:) När jag kom till skolan 8.20 så hade vi håltimme, så jag, Ewy, Ima och Sara drog till replokalen  och repade lite (det gick sådär...) haha, men vi ska repa efter skolan också. Hoppas det går bättre då:) Sen så har jag håltimme på engelskan också, men inte de andra. Vi är i olika grupper, så det är därför. Men önskar att jag kunde vetat lite tidigare att vi hade håltimme, för då skulle jag typ kunnat sova till 10:( Nej nu ska jag bara chilla. Vi hörs ikväll när jag kommer hem från replokalen puss puss //Stina
Haha några sexiga bilder xD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0