Jobbigt...

Gud vad jobbigt att skolan börjat! Orkar ingenting och halvsover på lektionerna. Igår var första dagen i skolan och den värsta! Det började med att jag sov ca. 30 min på natten. Sen gick jag upp vid halv sju efter att ha legat vaken sen halv fem. Sen gick jag till skolan vid åtta. Och då börjar vi med bild i två timmar! Sen hade vi lunch vid halv elva och sen fyra lektioner, så vi slutade fyra. Sen gick jag direkt till pianon och sen direkt till tennisen, som jag nu börjat på. Sen kom jag hem vid halv sju och tog en frukt och la mig i soffan och sov till halv tio. Sen gick jag och la mig.
Idag så har det typ bara varit prat om rånet i Täby, eftersom de rymde hit. På lunchen när vi såg polisbilar i korsningen så skojade vi om att det satt folk och knarkade där. Men då visste vi inget haha. Jaja nu ska jag äta upp min yoghurt och sen gå till dansen pözz //Stina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0