Måndag

Det har varit en halvdålig dag idag. Började med att gå upp 06.15, fast jag inte börjar förrän 09.05. För Sara skulle komma hit och jag skulla sminka hennes ena öga för att ha till en redovisning jag skulle göra senare på dagen. Sara skulle egentligen kommit 07.30 (det var därför jag gick upp så tidigt) men när jag messar henne 08.00 så har hon försovit sig, så hon kommer inte förrän 08.30. Så jag sminkar henne lite fort och sen skynndar vi oss till skolan och kommer precis i tid. Redovisnigen idag gick bättre än vad jag förväntat mig faktiskt. Gillar inte att snacka inför klassen och brukar bli helt darrig och stamma. Men idag gick det jättebra! :D min lärare sa efter att jag varit jättesäker på rösten och inte alls låtit nervös och att jag pratade högt och tydligt (jippie!). Sen på gympan klassade vi ut killarna i basket och jag gjorde värsta snygga målet! Men sista lektionen fick jag jätteont i huvet så det kändes som om jag skulle svimma. Jag skulle egentligen gått hem till Ewy efter skolan och bakat muffins, men var som sagt död. Så det blir nog nån annan dag i veckan. Så jag gick hem och sov lite. Sen vid halv fem gick jag och lämnade lite saker som Sara glömt hos mig på morgonen (behövde lite frisk luft). Sen så fick jag kladdkaka och massage där av underbara Alice. Sen gick jag hem vid halv sex. Och nu sitter jag här och ska nog försöka göra läxan snart ( alla Asiens länder den här gången) :( Känner att det här inläggen blev väldigt långt, men lovar att bli bättre med bilder och sånt. Ha det bäst så ska jag fixa tidsinställda nu:* //Stina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0