Min älskade lilla telefon är tillbaka!!!

Ja... Vad ska man säga, jag kan leva igen! Åkte och hämtade min telefon igår, eller jag hämtade inte min gamla utan min nya! Haha fick en ny eftersom de enligt lag inte fick reparera iPhones i Sverige. Haha lite konstigt, men jag e bara glad:D igår åkte jag ju upp till min farmor, som bor i Söderhamn. Och idag har vi bara varit nere på stan och shoppat lite. Vi skulle egentligen köpa vantar till min lillebror och skidor till mig. Men det blev inte något av det. Istället har jag köpt några tröjor till sommaren och ett par pyamasbyxor med ett par matchande tofflor. Nu ska vi ner och köpa godis på dollarstore:) ni får bilduppdatering när jag kommer hem, eftersom jag bara har mobil här;) ha det gött så länge puss //Stina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0