Shopping med Ewy

Idag var jag och Ewy och shoppade:) Eller vi shoppade nästan igenting, men gick runt i affärer och provade massa kläder och tog oseriösa bilder haha:D Men köpte allafall en deo (Avril Lavignes), har letat efter den överallt och äntligen hittat den! Jippie!:D #gladcheyyy. Sen har jag köpt lite parfym också som jag kan ha med på idrotten:) Jag kom hem för typ 25 minuter sen, och huset är helt tomt eftersom de andra fortfarande är på min lillebrors tävling. Ewy sov här inatt också, myyyzzz:) Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, har lite ont i huvudet. Imorrn vet jag inte vad jag hittar på, men något blir det nog:) Ha en underbar kväll //Stina
Här kommer en bildbomb haha :D:D


Haha vi e fett badass på Bikbok xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0