Snabbinlägg

Slänger in ett snabbinlägg innan jag fortsätter titta på Hollywood fruar (haha de e så dumma). Ville bara tacka er för att ni tittat in på vår blogg idag, statistiken har stigit jättemycket! Är såå glad:D Hoppas ni fortsätter läsa, för nu har jag och Sara bestämt oss för att satsa mer! Vi ska göra videoblogg varje tisdag (eftersom vi slutar tidigt då), om vi inte simmar i läxor och prov. Sen ska vi försöka göra iallafall ett inlägg varje dag:) Sen är jag så glad för vi ska kanske dra och repa på fredag också, om det finns några lokaler lediga:) Nej nu ska jag fortsätta äta min mango, ha en underbar kväll och ät mycket ost //Stina
PS: Ni vet väl att vi raedar hatkomentarerna, så det är ingen idé att skriva dem, men ni får jättegärna skriva snälla kommentarer pözz :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0