Wanties

Hej, bloggar inte för att vi har prao och jag kommer hem runt halv sex varje dag. Men jag har haft jättekul den här tiden, kanske också därför jag inte bloggat. Jag har köpt skolavslutningsklänning och beställt skor:) Visar när de kommit. Jag har ju fyllt år också, fick ett par skor och ett par solglasögon från Abeey Dawn (yaay) och typ filmer, böcker och random stuff och pengar till brighton, yaay Stina är kind of rik för en gångs skull ;) Jaja ha det bra så får ni den här fina bilden att titta på sålänge:) Lööööööv<3 puss


Kommentarer
Sara

Är väskan pälsig?

Svar: Jaaa
Stina

2013-06-05 @ 17:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0