Hola

Hann inte blogga igår för hade jättemycket att göra...
Iallafall, mamma fyllde år igår så vi grattade henne på morgonen, åt pannkakstårta och gick på teater på eftermiddagen.
Vi såg "Rain Man". Den var verkligen en av de bästa teatrarna jag sett faktiskt. Den handlar om en kille och hans autistiske bror, och är både rörande och asrolig på samma gång:)
På kvällen beställde vi hem taimat, jag åt nudlar med kyckling (supergott!).
Jag och mamma tittade på "Breaking dawn part 2" på kvällen, har äntligen sett den nu:)
Nu håller jag på att baka kladdkaka, väntar på att kusinerna ska komma på lite fika.
Ha det bra, pözz:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0