Studiedag

Som ni nog vet hade vi studiedag idag. Jag och Sara åkte till jakan, mötte upp Ewy på burgerking och sen träffade vi Ima en liten stund också. Vi gick bla in på Team Sportia för att kolla på skateboards men hamnade på BR med en hjälm med tuppkam och en hellokitty skateboard... Vid fem åkte jag till Sundbyberg för att gå på gitarr och Sara och Ewy åkte vidare till stan, för att lite seriösare kolla på skateboards, haha:)
Ikväll har jag bara spelat piano och tittat på Avril Lavigne film, så nu ska jag titta klart på den och sen kanske plugga lite och försöka komma i säng relativt tidigt, ska tydligen till skolsköterskan imorrn kl.8.00, fast jag börjar 8.10 :(
Ha en bra kväll pözz
Snygg bild på Stockholms sexigaste skateboardåkare (ja hen är singel)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0