Tips tips tips!

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit så mycket den senaste veckan, och det beror på att jag inte har något att skriva om. Så om ni gav lite tips, skulle det verkligen hjälpa:)
Om ni vill veta hur min helg sett ut, så har det inte hänt så jättemycket.
Igår gick jag upp vid sju (fatta att jag orkade!) och åkte till en loppis och sålde lite gamla saker med mamma. Loppisen var i Vårberg, och det är verkligen som i ett annat land,  nästan bara gamla hus med skabbiga lägenheter,folk prutade från 10 till 5 kronor, och inga äffärer föutom loppis, bil och skrothandlare. 
Så det är verkligen skillnad, här känns det som om folks största problem är vilken färg de ska ha på sin nya bil...
Nejmen, tycker bara det borde vara mer jämnlikt.
På kvällen såg jag på melodifestivalen med familjen och gick och la mig ganska tidigt, eftersom jag gått upp kl. 7.
Idag har jag gjort vår NO uppgift och varit med Vilma, och vi filmade som vanligt. Men den är långt ifrån klar än:)
Imorgon har vi värdegrundsdag och slutar 14.00 yeey!
Ska dock inte simma med Sara imorrn.... så vi får väl hitta på något annat:)
Har inga bilder så ni får (enligt mig) den bästa i mello, min nya nördlåt??
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0