Blogg rape!!

Stina är en korv som inte uppdaterar så jag gör det åt henne!
I lördags var Stina på Yayas konfirmations fest. hon var jätte sen och tyckte att det var sjukt pinsamt. Hon hade sina nya abby dawn skor och en svart klänning och såg jätte fin ut, fast inte lika fin som jag förståss! :P SEn hadde hon jättekul hela kvällen och lärde sig dansa eretreansk dans xD Hon såg ut som en kycklig! Jag däremot var sjukt bra på det, helt säkert asså! Känns som att jag iinte gjort något annat än att dansa i hela mitt liv asså! NOOOOOOOOOOOOOOOT! ;)

Sen igår hadde hon och Terese dansuppvisning, det gick säkert jätte bra för dom är jätte bra på att dansa. JAg hadde tänkt gå dit men jag glömde xD

Och om ni precis so m jag inte gillar när folk inte uppdaterar sina bloggar, skicka ett hotbrev!! Eller skriv det i kommentarsfältet nedan!

Puss och banan!
/Saaaaaarrrraaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0