Göteborg/Min dag/Sorry for not blogging på very länge

Ja precis som rubriken säger blir det här ett lite blandat inlägg. Jag har inte bloggat i helgen för att jag inte haft något bra internet. Jag och min kusin försökte göra en videoblogg men den ville inte laddas upp (kanske tur det, för den var skitflummig...) Det var iallafall kul i Göteborg. Väldigt intensivt men roligt som sagt. Vädret var skumt, ena sekunden var det 29 gradder och skinande sol och andra sekunden haglade det halgel som hade sönder taket...
 
Idag gick jag hem till Sara, vi solade, färgade håret (med citron), lyssnade på musik, badade i deras pool och bara hade det mys. Jag gick hem vid sju och gjorde vår idrottsuppgift. Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, mamma åkte precis för att hämta honom på Arlanda.
Men jaja, vill ni veta en sak...JAG FYLLER 15 IMORRN!!!
Ha det bra, pözzz
 
Mina kusiners ursöta och keliga hund:)
Fucking isklumpar i maj...
Niiice brorsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0