Thursday

Heeej!
Idag har väl inte varit den bästa dagen i skolan direkt (förjävlig helt enkelt). Men tänker inte skriva mer här...
Imorrn flyger jag till Göteborg (yaay) så uppdateringen i helgen kommer inte vara på topp. Men ska försöka bäst jag kan. I morse flög pappa till Albanien (eller Armenien, kommer aldrig ihåg). Men saknar honom iallafall.
Idag var det dans också, det börjar faktiskt se bra ut nu :) Det är ju show nästa söndag.
Jaja, ha det bra så bloggar jag nog innan jag åker imorrn, puzzz
PS: Har ni sett att marabou skaffat "guldbiljetter" till chokladfabriken. Haha dog när jag sår det, alla Kalle och chokladfabriken fans måste blivigt helt galna, haha. Ola kom hem och hade köpt en, men fick såklart ingen biljett...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stina Erikssson

Dream of tomorrow, remember yesterday, live TODAY!

RSS 2.0